ادامه عملیات بهسازی معابر مسکن مهر جنوبی توسط شهرداری هندیجان 

سرپرست شهرداری هندیجان گفت: عملیات قیرپاشی با هدف آسفالت ریزی در معابر مسکن مهر انجام پذیرفت.  

 روح الله درخشان سرپرست شهرداری هندیجان با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی مردم، بهسازی کوچه و معابر است، گفت: در همین راستا و به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود تردد وسایل نقلیه، عملیات آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر توسط شهرداری در حال انجام است.

او افزود: عملیات اجرایی آسفالت ریزی خیابان اصلی مسکن مهر هندیجان جنوبی نیز توسط نیرو‌های پرتلاش واحد عمرانی و با همکاری واحد موتوری انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری هندیجان ادامه داد: بهسازی تابلو‌های ترافیکی سطح شهر، عملیات نصب و بهسازی تابلو‌ها و علائم ترافیکی به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و تسهیل تردد در  معابر در حال انجام است.

آقای درخشان افزود: علاوه بر جانمایی، نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در معابر سطح شهر، تابلو‌هایی که به مرور زمان دچار فرسودگی شده اند نیز تعویض می‌شود.

او گفت: نصب تابلو‌های راهنمایی و علائم مختلف ترافیکی در سطح شهر، با هدف بهبود عبور و مرور شهری و تامین ایمنی شهروندان است.

سرپرست شهرداری هندیجان ادامه داد: خط کشی عابر پیاده و رنگ آمیزی سرعتکاه‌های روبروی مدارس شهر هندیجان از جمله اقداماتی بود که توسط نیرو‌های واحد زیباسازی اجرایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.